Informacja dotycząca zasad składania skarg na dostępność niektórych produktów i usług

Informacja dotycząca zasad składania skarg na dostępność niektórych produktów i usług

 

Bank Spółdzielczy w Opocznie Plac Kościuszki 3 26-300 Opoczno (dalej: „my”), przedstawia informację na temat zasad składania skarg na dostępność niektórych produktów i usług.

 

Jeżeli posiadasz zastrzeżenia do dostępności naszych produktów lub usług (w rozumieniu ustawy z dnia 26.04.2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze), to masz prawo złożyć skargę.

 

Poniżej znajdziesz zasady i procedury dotyczące składania skargi na brak dostępności niektórych produktów i usług.

  • § 1

Forma i miejsce złożenia skargi

  1. Skargę na brak dostępności niektórych naszych produktów i usług możesz złożyć:
  • w dowolnej placówce banku (pisemnie lub ustnie do protokołu);
  • listownie na adres dowolnej placówki banku albo przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-70142-17750-HDAIT-23e-mailem (adres na naszej stronie internetowej).
  1. Adresy placówek banku znajdziesz na naszej stronie internetowej: bsopoczno.pl

 

  • § 2

Dane zawarte w skardze

  1. W pisemnej skardze umieść:
  • swoje imię i nazwisko;
  • adres korespondencyjny, adres e-mail lub numer telefonu;
  • informację, jak możemy się z Tobą skontaktować;
  • informację, jakiego produktu lub usługi dotyczy skarga;
  • informację, jakiego wymagania dostępności nie spełniają produkt albo usługa;
  • żądanie, abyśmy zapewnili spełnienie wymogu dostępności produktu lub usługi.
  1. W skardze możesz wskazać preferowany sposób, w jaki powinniśmy zapewnić spełnienie wymagania dostępności produktu lub usługi.
  2. Jeśli skarga nie zawiera informacji wskazanych w ust. 1, to pozostawimy ją bez rozpatrzenia.
  3. Jeżeli nie masz statusu konsumenta, a złożyłeś skargę, to poinformujemy Cię o odmowie rozpatrzenia skargi w terminie 30 dni.
  4. Jeśli masz status konsumenta, ale skarga nie zawiera informacji wskazanych w ust. 1 powyżej, to poinformujemy Cię o:
  • odmowie rozpatrzenia skargi z tego powodu, w terminie 30 dni.
  • o tym, że po złożeniu skargi zgodnie z wymogami zostanie ona przez nas rozpatrzona.
  1. Formularz skargi dostępny jest na naszej stronie internetowej.

 

  •  § 3

Terminy rozpatrzenia skargi

  1. Odpowiadamy na skargę dotyczącą braku dostępności świadczonych przez nas produktów i usług w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
  2. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy nie możemy rozpatrzyć skargi i odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni kalendarzowych, wydłużamy ten czas do 60 dni kalendarzowych.
  3. Jeśli nie możemy odpowiedzieć na skargę w terminie określonym w ust. 1, wówczas w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi:
  • wyjaśniamy przyczynę opóźnienia;
  • podajemy przewidywany termin odpowiedzi na skargę, który nie może być dłuższy niż wskazany w ust. 2.
  1. Wskazane w ust. 3 wyjaśnienia przekażemy w formie:
  • pisemnej lub
  • e-mailem (jeśli jako formę otrzymania odpowiedzi na skargę wskażesz odpowiedź drogą e-mailową).
  1. Aby zachować terminy odpowiedzi na skargę (ust. 1 i 2), wystarczy, że odpowiemy przed upływem tych terminów. W przypadku odpowiedzi na piśmie wystarczające jest nadanie jej w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu art. 3 pkt 13 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.

 

  •  § 4

Odpowiedź na skargę

  1. Odpowiedź na skargę zawiera:
  • informację o wyniku rozpatrzenia skargi;
  • imię i nazwisko osoby upoważnionej przez nas do udzielenia odpowiedzi ze wskazaniem stanowiska służbowego;

z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.

  1. Jeśli:
  • nie uwzględniliśmy Twojej skargi – to odpowiedź na skargę zawiera uzasadnienie faktyczne i prawne;
  • uwzględniliśmy Twoją skargę – to odpowiedź na skargę zawiera określenie terminu, w którym Twoje żądanie zawarte w skardze zostanie przez nas zrealizowane. Termin realizacji przez nas Twojego żądania nie może być dłuższy niż 6 miesięcy od dnia udzielenia odpowiedzi na skargę.
  1. Na skargę odpowiemy:
  • na piśmie;
  • na papierze firmowym;
  • przy użyciu czcionki Arial 11 pkt, (na Twoje żądanie użyjemy innej lub większej czcionki).
  1. Na skargę odpowiadamy:
  • listem poleconym na adres wskazany w skardze lub przez skrzynkę elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 2;
  • e-mailem w formie podpisanego elektronicznie pliku pdf, zaszyfrowanego hasłem.

Hasło do odczytania lub odsłuchania odpowiedzi wysyłamy na numer telefonu, który podasz nam w formularzu skargi.

  1. Gdy nie zgadzasz się ze stanowiskiem w odpowiedzi na skargę, możesz:
  • odwołać się do Prezesa Zarządu Banku Spółdzielczego w Opocznie; Poinformujemy Cię o sposobie i terminie wniesienia tego odwołania;
  • złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON (adres siedziby: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa) o tym, że nasz produkt albo usługa nie spełnia wymagań dostępności (o zawiadomieniu mowa w art. 67 ustawy o dostępności).

 

Do pobrania

Formularz skargi

Outsourcing

INFORMACJA O PRZEDSIĘBIORCACH

 

Bank Spółdzielczy w Opocznie działając na podstawie art. 111b ustawy Prawo bankowe, informuje o przedsiębiorcach lub przedsiębiorcach zagranicznych mających dostęp do tajemnicy bankowej, którym zgodnie z art. 6a ust. 1 i 7 ustawy Prawo bankowe powierzył wykonywanie określonych czynności bankowych lub czynności faktycznych związanych z działalnością bankową.

 

L.P.

NAZWA PRZEDSIĘBIORCY

ADRES SIEDZIBY

REGON

NIP

KRS

1.

Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o

Ul. Katowicka 66

05-830 Nadarzyn

016638055

521 31 14 842

0000012426

2.

Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. Z o.o.

Ul. Spokojna 9A

18-400 Łomża

450008792

718 00 26 819

0000080302

3.

Poczta Polska S. A.

Ul.Rodziny Hiszpańskich 8,

00-940 Warszawa

016976533

525 000 73 13

0000334972

INFORMACJA O AGENCIE UBEZPIECZENIOWYM

INFORMACJA O AGENCIE UBEZPIECZENIOWYM

DANE AGENTA

Bank Spółdzielczy w Opocznie

Pl. Kościuszki 3

26-300 Opoczno

NIP: 7680003589; KRS: 0000124981

(zwany dalej Agentem)

 

Wpis do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych

  1. Agent jest agentem ubezpieczeniowym w rozumieniu Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 roku o dystrybucji ubezpieczeń.
  2. Agent prowadzi działalność agencyjną na podstawie wpisu Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych (dalej: RAU) prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Numer wpisu do RAU 11228695/A.
  3. RAU jest dostępny pod adresem internetowym: https://rpu.knf.gov.pl/Au_online/
  4. Sposób wyszukiwania Agenta w RAU – aby wyszukać Agenta ubezpieczeniowego należy wypełnić co najmniej dwa pola z poniższej listy:
  • Numer agenta – oznacza 8-cyfrowy numer nadany po wpisaniu do rejestru agentów ubezpieczeniowych zakończony „/A”;
  • Nazwa agenta – oznacza nazwę przedsiębiorcy (lub część nazw) zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego;
  • Numer wpisu do rejestru KRS – oznacza dziesięciocyfrowy numer wpisu Agenta do rejestru KRS;
  • Numer identyfikacji Podatkowej – oznacza Numer Identyfikacji Podatkowej agenta;
  • Miejscowość – oznacza miejscowość, w której dany przedsiębiorca ma siedzibę;
  • Ulica- oznacza ulicę, na której znajduje się siedziba Agenta ubezpieczeniowego (nie należy podawać al. ul. itp.).

Zakłady Ubezpieczeń Działu I, w imieniu i na rzecz, których Agent wykonuje Działalność Agencyjną

Zakłady Ubezpieczeń Działu II, w imieniu i na rzecz, których Agent wykonuje Działalność Agencyjną

„Generali Życie” Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A.

Ul. Senatorska 18

00-082 Warszawa

KRS 0000025952

Generali Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A.

Ul. Senatorska 18

00-082 Warszawa

KRS 0000010623

PREVOIR-VIE Groupe Prevoir S.A. – Oddział w Polsce

Ul. E. Plater 28

00-688 Warszawa

KRS 0000219439

 

 

Informacja o charakterze wynagrodzenia Agenta

Agent w związku z wykonywaną przez niego działalnością agencyjną otrzymuje wynagrodzenie o charakterze

  • prowizyjnym (uwzględnione w kwocie składki ubezpieczeniowej)

 

Postępowanie reklamacyjne i pozasądowe rozwiązywanie sporów

Klient ma możliwość złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązania sporów. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.

 

Dodatkowe informacje o Agencie, których podanie jest wymagane przez ustawę o dystrybucji ubezpieczeń

Agent posiada akcje albo udziały zakładu ubezpieczeń uprawniające co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu .

x NIE

Zakład Ubezpieczeń posiada akcje lub udziały Agenta ubezpieczeniowego uprawniające co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu albo zgromadzeniu wspólników (w przypadku Agenta ubezpieczeniowego będącego osobą prawną).

x NIE

 

Dodatkowe dokumenty